"Lig bitince atla gel!"

"Lig bitince atla gel!"

Aziz Yıldırım'ın Miroslav Stoch'un devre arasında takıma katılmasını istediği öğrenildi.

2015.01.23 08:55 - Son Güncellenme: 2015.01.23 08:55 - Spor - HABER MERKEZİ
A
"Lig bitince atla gel!"

Akşam'dan Alaattin Metin'in haberine göre Slovak futbolcunun Al Ain'deki performansını dikkatle takip eden Başkan Aziz Yıldırım, devre arasında henüz bir transfer gerçekleştirmeyen takımını Stoch'la güçlendirmek istedi.

Halihazırda dolu olan yabancı sınırı nedeniyle Stoch'un dönüşü gerçekleşmezken, yıldız oyuncunun Fenerbahçe'nin 2015-2016 sezonu kadrosunda kesinlikle yer alacağı belirtildi.

İdari Menajer Hasan Çetinkaya ile sürekli irtibat halinde olan Stoch'un maçlarda gösterdiği performansın da teknik direktör İsmail Kartal tarafından mercek altına alındığı ve Kartal'ın da Stoch'u önümüzdeki sezon planlarına dahil ettiği öğrenildi. 

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2015.01.23 08:55 - Son Güncellenme: 2015.01.23 08:55 - HABER MERKEZİ
A