Levent Kızıl, bayramı sevgilisiyle birlikte geçirdi
Bursaspor'un eski başkanlarından Levent Kızıl, önceki akşam sevgilisi Seda Koyunsağan'la Bodrum tatili dönüşü Sabiha Gökçen Havalimanı'nda görüntülendi.
2018.08.26 17:45 - Son Güncellenme: 2018.08.26 17:45 - Magazin - HABER MERKEZİ
Bayramı birlikte geçiren Levent Kızıl ve Seda Koyunsağan, arkadaşlarıyla yaptıkları tatil sonrası soluğu İstanbul'da aldı. Muhabirlerin sorularına "İyi bayramlar" şeklinde yanıt veren ikili daha sonra evlerinin yolunu tuttu.