La Liga'ya Alman ispiyonu!

La Liga'ya Alman ispiyonu!

Avrupa Komisyonu, Real Madrid, Barcelona başta olmak üzere 7 İspanyol kulübü için "Haksız kazanç" sağladıkları gerekçesiyle soruşturma açıyor... Şikayetçi ise, B.Münih...

2013.12.18 00:59 - Son Güncellenme: 2013.12.18 01:00 - Spor - HABER MERKEZİ
A
La Liga'ya Alman ispiyonu!

 

AVRUPA Komisyonu'nun, Barcelona ve Real Madrid'in de adının karıştığı yedi kulüp hakkında açacağı soruşturma, İspanya basınında geniş yankı uyandırdı. Komisyon, "AB iç pazar kurallarına aykırı bir şekilde kamusal yardım almak, mali sistemlerinden dolayı kendilerine haksız avantaj sağlamak ve tesis inşaatlarında kamusal destek almak" iddialarıyla suçladığı 7 İspanyol kulübü hakkında bu hafta soruşturma açacak. El Mundo gazetesi, başlatacağı soruşturmanın arkasında Alman kulüplerinin olduğunu vurguladı ve özellikle Bayern Münihli yöneticilerin, 'Ayrıcalıklı konumda' olduğunu iddia ettiği İspanyol kulüplerini AB kurumlarına şikayet ettiği yazıldı.

BRÜKSEL LA LİGA'YA ŞAH ÇEKTİ

El Pais de "Brüksel, La Liga'ya şah çekti'' başlığıyla haberi yayınladı. Anonim şirket olmayan Real Madrid, Barcelona, A.Bilbao ve Osasuna, diğer kulüplere göre vergide avantajlı olmakla da suçlanıyor. La Liga'daki kulüpler yüzde 30, bu dört kulüp, anonim şirket olmadığı için %25 vergi ödüyor. Valencia, Hercules ve Elche'nin, Valencia özerk yönetimi hükümetine bağlı Finans Enstitüsü'nden 2011'de aldığı 118 milyon euroluk kredinin, AB'nin iç pazar şartlarına uygun olmadığı iddia ediliyor.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2013.12.18 00:59 - Son Güncellenme: 2013.12.18 01:00 - HABER MERKEZİ
A