Kuzey Kore: Silahlarımız sadece ABD'yi hedef alıyor

Kuzey Kore: Silahlarımız sadece ABD'yi hedef alıyor

Güney Kore ile Kuzey Kore arasındaki görüşmelerin ardından Kuzey Kore'den ABD'yi hedef alan bir açıklama geldi.

2018.01.09 17:00 - Son Güncellenme: 2018.01.09 17:00 - Dünya - HABER MERKEZİ
A
Kuzey Kore: Silahlarımız sadece ABD'yi hedef alıyor

Güney Kore ile Kuzey Kore arasındaki görüşmelerin ardından Kuzey Kore'den ABD'yi hedef alan bir açıklama geldi.

Reuters'a konuşan Kuzey Koreli bir yetkili, Kuzey Kore'nin silahlarının sadece ABD'yi hedef aldığını, Güney Kore, Rusya ve Çin'i hedeflemediğini söyledi.

Diğer Dünyadan Haberler için tıklayın


2018.01.09 17:00 - Son Güncellenme: 2018.01.09 17:00 - HABER MERKEZİ
A