Kütahya'da yaşlı kadın alyansını depremzedelere bağışladı

Kütahya'da yaşlı kadın alyansını depremzedelere bağışladı

Kahramanmaraş merkezli 2 büyük depremin ardından evsiz kalan ve iş yerleri yerle bir olan vatandaşlara yardım amacıyla düzenlenen bir organizasyonda yaşlı bir kadın parmağındaki yüzüğünü verdi.

2023.02.16 09:18 - Son Güncellenme: 2023.02.16 09:18 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Kütahya'da yaşlı kadın alyansını depremzedelere bağışladı

Asrın felaketinin üzerinden 11 gün geçti... 

Kahramanmaraş merkezli depremin ardından tüm Türkiye tek yürek oldu. 

Vatandaşlar depremzede vatandaşların yaralarını sarmak için seferber oldu. 

Ülkenin ve dünyanın birçok noktasında depremzedeler adına yardım kampanyası düzenleniyor. 

Yardım kampanyaları devam ediyor 

Vatandaşlar ceplerindeki son kuruşa kadar birbirine destek çıkmaya çalışıyor. 

İmam Hatip Selahattin Aydın organizasyonunda depremzedeler için başlatılan yardım kampanyası başlatıldı. 

Yüzüğünü bağışladı 

Bu kapsamda Kütahya'nın Hisarcık ilçesine bağlı Kutlubeyler köyünde bir kadının bağışı yürekleri burktu. 

Köyde oturan ve isminin açıklanmasını istemeyen 50 yaşındaki kadın parmağında taşıdığı yüzüğünü bağışladı.

Organizasyon sahibine teslim etti 

Yaşlı kadın parmağında 10 yıldan beri taşıdığı yüzüğünü depremzedelere bağışlamak istediğini söyleyerek İmam Hatip Selahattin Aydın'a teslim etti.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2023.02.16 09:18 - Son Güncellenme: 2023.02.16 09:18 - HABER MERKEZİ
A