Kütahya'da uyuşturucu operasyonu! Çöp poşetini gizlemeye çalıştılar

Kütahya'da uyuşturucu operasyonu! Çöp poşetini gizlemeye çalıştılar

Kütahya'da İstanbul'dan getirdikleri 45 bin 71 kullanımlık kâğıda emdirilmiş bonzai ile yakalanan 2'si açık cezaevinden izinli çıkan 3 kişi çıkarıldıkları mahkemece tutuklandı.

2024.05.11 09:07 - Son Güncellenme: 2024.05.11 09:16 - Güncel - İHA
A
Kütahya'da uyuşturucu operasyonu! Çöp poşetini gizlemeye çalıştılar

İl Emniyet Müdürlüğü İstihbarat ve Narkotik Suçlarla Mücadele Şube Müdürlüğünce yapılan çalışmalar neticesinde İstanbul'dan Kütahya'ya uyuşturucu madde getirebileceği değerlendirilen A. Ö. (26 ) ile Kütahya Açık Cezaevinden izinli çıkan Y.Ş. (41) ve İ. L. (59 ) isimli şahısların otogarda otobüsten inmek üzere hazırlanırken ekipleri fark edip içinde uyuşturucu madde bulunan çöp poşetini otobüsün içine gizlemeye çalıştıklarının görülmesi üzerine şahıslar yakalanarak gözaltına alındı. Yapılan aramada, çöp poşeti içine konulmuş toplam 45 bin 71 kullanımlık kâğıda emdirilmiş sentetik kannabinoid (bonzai) ele geçirildi.

Gözaltına alınan 3 şüpheli emniyetteki işlemlerinin ardından çıkarıldıkları mahkemece tutuklandı.

 

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2024.05.11 09:07 - Son Güncellenme: 2024.05.11 09:16 - İHA
A