Kütahya'da bir kişinin çantasından uyuşturucu çıktı
Kütahya'da Motosikletli Polis Timlerince bir şahsa ait çanta içerisinde uyuşturucu madde ele geçirildi.
2022.03.09 08:55 - Son Güncellenme: 2022.03.09 08:56 - Güncel - HABER MERKEZİ
Merkez Gaybiefendi Mahallesi'nde Motosikletli Polis Timlerince yapılan çalışmalarda, N.B.Y. (32) isimli şahsa ait çanta içerisinden 1.36 gram metamfetamin, 0.28 gram esrar ve 1 adet payp ele geçirildi.
Gözaltına alınan şahıs, hakkında işlem yapılmak üzere Narkotik Suçlarla Mücadele Şube Müdürlüğü ekiplerine teslim edildi.