Kütahya'da av tüfeğiyle intihar etti

Kütahya'da av tüfeğiyle intihar etti

KÜTAHYA'nın Tavşanlı İlçesi'ne bağlı Tunçbilek Beldesi'ndeki  bir lisede hizmetli, 42 yaşındaki İsmail Şen, av tüfeğiyle intihar etti.

2016.03.17 14:10 - Son Güncellenme: 2016.03.17 14:10 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Kütahya'da av tüfeğiyle intihar etti

Olay, Tunçbilek Beldesi Köprübaşı Mahallesi'nde bugün öğle saatlerinde meydana geldi. Evli ve 2 çocuk babası İsmail Şen, evde kimsenin olmadığı sırada av tüfeğini göğsüne dayayarak ateşledi. Eve gelen eşi, İsmail Şen'i odada yanında tüfekle hareketsiz halde yerde yatarken görünce 112 acil servisi arayarak yardım istedi. İhbar üzerine gelen sağlık ekibinin yaptığı kontrolde İsmail Şen'in öldüğü belirledi. Şen'in cesedi otopsi için Bursa Adli Tıp Kurumu'na gönderildi. Soruşturma sürdürülüyor.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2016.03.17 14:10 - Son Güncellenme: 2016.03.17 14:10 - HABER MERKEZİ
A