Kütahya'da 2 kişinin üzerinde uyuşturucu ele geçirildi

Kütahya'da 2 kişinin üzerinde uyuşturucu ele geçirildi

Kütahya'da Narkotik Suçlarla Mücadele Şube Müdürlüğü ekiplerince otogar içerisinde bulunan 2 şahsın yapılan kontrollerinde uyuşturucu ele geçirildi.

2024.04.29 09:08 - Son Güncellenme: 2024.04.29 09:08 - Güncel - İHA
A
Kütahya'da  2 kişinin üzerinde uyuşturucu ele geçirildi

İl Emniyet Müdürlüğü Narkotik Suçlarla Mücadele Şube Müdürlüğünce yapılan çalışmalar sonucu otogar içerisinde bulunan M.D. ve E.Y. isimli şahısların yapılan kontrollerinde,12 gram bonzai ele geçirildi.

Gözaltına alınan şüpheli şahıslar emniyetteki işlemlerinin ardından serbest bırakıldı.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2024.04.29 09:08 - Son Güncellenme: 2024.04.29 09:08 - İHA
A