Küme düşersek eşeğim
Sunderland'in başına geçen Paolo Di Canio, takımın küme düşmesi halinde eşek sıfatını kabul edeceğini söyledi.
2013.04.13 11:49 - Son Güncellenme: 2013.04.13 11:49 - Spor - HABER MERKEZİ
Nisan 2013 başında Sunderland'in yeni teknik direktörü olan Paolo Di Canio, Newcastle United ile oynanacak Tyne-Wear derbisi öncesi ilginç bir iddiada bulundu.
Di Canio, "Eğer Sunderland küme düşerse, ben bir eşeğim. Sorumluluğum büyük ancak baskı hissetmiyorum çünkü karakterim böyle" şeklinde konuştu.
İlk maçında Chelsea'ye 2-1 mağlup olmaktan kurtulamayan İtalyan teknik diretkör, "Newcastle galibiyeti bana adrenalin ve tutku aşılar. Yani kazanmak güzel bir ilaçtır" diyerek sözlerini noktaladı.
Sunderland, Premier Lig'de 31 puanla küme düşme hattının hemen üstünde 17. sırada yer alıyor.