Kumbaradaki parayı bile çaldılar
Bursa'da akşamüstü bir eve giren hırsızlar evi soyup soğana çevirirken, kumbarayı da almayı ihmal etmedi.
2012.08.08 10:56 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
Merkez Yıldırım İlçesi Elmas Bahçeler Mahallesindeki bir eve giren hırsızlar evde ne var ne yok alıp götürdü. Edinilen bilgiye göre, Y.S.'ye ait eve akşam saat 18:00 sularında dış kapı kilidini kırarak giren hırsızlar 1 adet kelepçe bilezik, 2 adet bilezik ve 7 adet çeyrek altın, 2 adet cep telefonu ve demir kutu içerisindeki 250 Tl bozuk parayı alıp kaçtı. Hırsızların kimliği henüz belirlenemezken, polis oalyla ilgili soruşturma başlattı.