Kulüpler Birliği'nden Fikret Orman'a plaket
Beşiktaş Kulübü Başkanlığından istifa eden ve Kulüpler Birliği Başkanlık görevi de düşen Fikret Orman'a, Vakfın Başkan Yardımcısı Adil Gevrek, teşekkür plaketi verdi.
2019.10.22 15:05 - Son Güncellenme: 2019.10.22 15:05 - Spor - HABER MERKEZİ
Beşiktaş Başkanlık görevinden istifa eden ve geçtiğimiz gün yapılan seçimli olağanüstü genel kurulda koltuğunu Ahmet Nur Çebi'ye bırakan Fikret Orman'a, Kulüpler Birliği Vakfı'ndan hizmetleri için teşekkür plaketi verildi. 1 Şubat 2018 tarihinden beri Kulüpler Birliği Vakfı'nın başkanlık görevini yürüten Fikret Orman'a, teşekkür plaketini Vakfın Başkan Yardımcısı Adil Gevrek takdim etti.