Kule görevlileri ile ayı arkadaş oldu

Kule görevlileri ile ayı arkadaş oldu

Kütahya'nın Tavşanlı ilçesinde yangın gözetleme kulesi bahçesine ikinci kez gelen boz ayı, kuledekiler ile adeta arkadaş oldu. Tavşanlı ilçesi Yaylacık Gözetleme Kulesi önüne gelen ayı işçiler tarafından cep telefonu ile görüntülendi.

2019.09.27 11:55 - Son Güncellenme: 2019.09.27 11:56 - Yaşam - HABER MERKEZİ
A
Kule görevlileri ile ayı arkadaş oldu

Tavşanlı Orman İşletme Müdürlüğü Yaylacık İşletme Şefliği'ne ait yangın gözetleme kulesi bahçesine geçtiğimiz günlerde boz ayı gelerek bahçedeki elmaları yemişti.

Bundan birkaç gün önce yine aynı kule önüne gelen ayı burada yiyecek aramaya başladı.

Yangın gözetleme kulesindeki görevliler de ayının aç kalmasına gönülleri el vermeyerek yanlarında bulunan yiyeceklerden verdi.

Diğer Yaşam Haberleri için tıklayın


2019.09.27 11:55 - Son Güncellenme: 2019.09.27 11:56 - HABER MERKEZİ
A