Küçük Timsahlar, 19 Mayıs'ı kutladı

Küçük Timsahlar, 19 Mayıs'ı kutladı

Özlüce'deki Bursaspor Futbol Okulları'nda 19 Mayıs Atatürk'ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı bayrak açarak kutlandı.

2024.05.19 13:41 - Son Güncellenme: 2024.05.19 13:42 - Spor - SERKAN YETİŞMİŞOĞLU
A
Küçük Timsahlar, 19 Mayıs'ı kutladı

HABER MERKEZİ / BURSADA BUGÜN

Bursaspor'un Özlüce Futbol Okulları'nda 19 Mayıs Atatürk'ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı coşkuyla kutlandı.

BAYRAK AÇTILAR

Özlüce İbrahim Yazıcı Tesisleri'nde Sedat Özden Sahası'nda bugün yapılan antrenmanda, küçük Timsahlar, Atatürk'ün 19 Mayıs 1919'da Samsun'a çıkışının 105. yıldönümünü bayrak açarak kutladı.

Kutlamaya, Bursaspor'un Futbol Okullarından Sorumlu Yöneticisi Beyhan Çalışkan ile Antrenör Metin Koç ile küçük futbolcuların velileri de katıldı.

Küçük Timsahlar, İdman sonunda her zaman olduğu gibi "1, 2, 3 Bursaspor" diyerek arma bilincini ortaya koydular.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2024.05.19 13:41 - Son Güncellenme: 2024.05.19 13:42 - SERKAN YETİŞMİŞOĞLU
A