"Krasic bir daha gelmesin"
Fenerbahçe Başkanı Aziz Yıldırım, 7 milyon bonservisi, 2.3 milyon garanti ücreti ve kazandığı 337 bin avroluk maç başı ücretiyle kulübe büyük yük olan Milos Krasic için "Gitsin bir daha gelmesin" dedi.
2013.04.30 15:50 - Son Güncellenme: 2013.04.30 15:51 - Spor - HABER MERKEZİ
Star'ın haberine göre, Fenerbahçe'nin sezon başında 7 milyon avroya Juventus'tan 4 yıllığına renklerine kattığı Krasic'in Türkiye kariyeri bitiyor. Yıllık 2.3 milyon avro garanti para alan Sırp yıldız, oynadığı 27 maç için de 337.500 avro maç başı kazandı. Büyük umutlarla alınmasına rağmen hiçbir varlık gösteremeyen ve sadece Göztepe kupa maçında gol atabilen 29 yaşındaki oyuncunun Kayseri maçındaki görüntüsü yönetimi çileden çıkardı. Başkan Aziz Yıldırım'ın "Fenerbahçe'yi ve futbolu kafasında bitirmiş. Valizini hazırlamış tatile çıkmaya hazır durumda. Gitsin ve bir daha gelmesin" dediği öğrenildi.