Kral Selman Obama'yı bırakıp gitti

Kral Selman Obama'yı bırakıp gitti

Obama ve eşi Michelle Obama, Arabistan'a düzenlediği ziyaret sırasında karşılama töreninde Kral Selman bin Abdülaziz, namaz kılmaya gitti.

2015.01.29 08:56 - Son Güncellenme: 2015.01.29 08:56 - Dünya - HABER MERKEZİ
A
Kral Selman Obama'yı bırakıp gitti

ABD Başkanı Barack Obama, Suudi Kralı Abdullah'ın ölümü nedeniyle taziyelerini iletmek ve yeni Kral Selman ile buluşmak üzere dün Hindistan'dan Suudi Arabistan'ın başkenti Riyad'a geçti. Obama'nın Suudi Arabistan ziyareti sırasında karşılama töreni ilginç bir olaya sahne oldu.

İKİNDİ NAMAZINA GİTTİ

Yeni Suud Kral Selman bin Abdülaziz, Havalimanındaki karşlama töreninde Obama ile tokalaşarak merasim alanını hızla terk etti. Kral Selman bin Abdülaziz karşılama alanını terk etmesine ikindi namazını kılmadığını gerekçe gösterdi.

Diğer Dünyadan Haberler için tıklayın


2015.01.29 08:56 - Son Güncellenme: 2015.01.29 08:56 - HABER MERKEZİ
A