"Koyduğumuz hedefleri yakaladığımız için mutluyuz"

"Koyduğumuz hedefleri yakaladığımız için mutluyuz"

Ceyhan Belediyespor Başkanı Hüseyin Sözlü, sezon başında koydukları hedeflere ulaştıkları için mutlu olduklarını ifade etti.

2013.04.03 17:01 - Son Güncellenme: 2013.04.03 17:01 - Spor - HABER MERKEZİ
A
"Koyduğumuz hedefleri yakaladığımız için mutluyuz"

Ceyhan Belediyespor Başkanı Hüseyin Sözlü, sezon başında koydukları hedeflere ulaştıkları için mutlu olduklarını belirtti.

Sözlü, yazılı açıklamasında, sezon başında Türkiye Kupası'nda sekizli finallere katılma ve ligde de play-off'a kalmayı istediklerini hatırlattı.

Mütevazi kadrolarıyla her iki isteklerini de gerçekleştirdiklerini bildiren Sözlü, "Sezon başında koyduğumuz hedefleri yakaladığımız için çok mutluyuz. Türkiye Kupası'nda yarı finaldeki rakibimiz Fenerbahçe, play-off'da da rakibimiz oldu. Çekişmeli ve zevkli maçlar olacağını düşünüyorum" ifadesini kullandı.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2013.04.03 17:01 - Son Güncellenme: 2013.04.03 17:01 - HABER MERKEZİ
A