"Koyduğumuz hedefleri yakaladığımız için mutluyuz"
Ceyhan Belediyespor Başkanı Hüseyin Sözlü, sezon başında koydukları hedeflere ulaştıkları için mutlu olduklarını ifade etti.
2013.04.03 17:01 - Son Güncellenme: 2013.04.03 17:01 - Spor - HABER MERKEZİ
Ceyhan Belediyespor Başkanı Hüseyin Sözlü, sezon başında koydukları hedeflere ulaştıkları için mutlu olduklarını belirtti.
Sözlü, yazılı açıklamasında, sezon başında Türkiye Kupası'nda sekizli finallere katılma ve ligde de play-off'a kalmayı istediklerini hatırlattı.
Mütevazi kadrolarıyla her iki isteklerini de gerçekleştirdiklerini bildiren Sözlü, "Sezon başında koyduğumuz hedefleri yakaladığımız için çok mutluyuz. Türkiye Kupası'nda yarı finaldeki rakibimiz Fenerbahçe, play-off'da da rakibimiz oldu. Çekişmeli ve zevkli maçlar olacağını düşünüyorum" ifadesini kullandı.