Kovid partisine katıldı, hayatını kaybetti

Kovid partisine katıldı, hayatını kaybetti

ABD'nin Teksas eyaletinin San Antonio kentinde koronavirüse yakalananların düzenlediği "Kovid" partisine katılan 30 yaşındaki bir adamın virüs nedeniyle öldüğü açıklandı.

2020.07.13 01:17 - Son Güncellenme: 2020.07.13 01:17 - Dünya - HABER MERKEZİ
A
Kovid partisine katıldı, hayatını kaybetti

Doktorlar, ismi açıklanmayan adamın son sözlerinin "Bir hata yaptım, bunun bir eğlence, muziplik olduğunu düşündüm ama öyle değilmiş" olduğunu aktardı.

Verilere göre, San Antonio kentinde koronavirüse yakalananların büyük kısmının 20-29 yaş grubunda olduğunu belirten kentteki bir hastanede baş hekim olan Jane Appleby, "İnsanlar virüsün gerçek olup olmadığını ve herhangi birinin enfekte olup olmadığını görmek için bir araya geliyor. Bu çok tehlikeli" dedi.

Diğer Dünyadan Haberler için tıklayın


2020.07.13 01:17 - Son Güncellenme: 2020.07.13 01:17 - HABER MERKEZİ
A