'Kötü kadını seviyorum'...

'Kötü kadını seviyorum'...

SHOW TV'nin sevilen dizisi 'Kış Güneşi'nin kötü kadını Başak Parlak, dizi hakkında konuştu.

2016.03.21 11:45 - Son Güncellenme: 2016.03.21 11:46 - Magazin - HABER MERKEZİ
A
'Kötü kadını seviyorum'...

Dizide en yakın arkadaşının kocasıyla aşk yaşayan başarılı bir modacıyı canlandıran oyuncu, "Kötü karakteri oynamak çok keyifli. Yüzüm genelde daha naif bulunur, daha iyi kızlara evrilirim ama kötü karakter de iyi gidiyor. Seda'da fark yaratmaya çalışıyorum. Sınırlarımı genişletmek için Seda iyi bir tercih oldu" dedi.

Diğer Magazin Haberleri için tıklayın


2016.03.21 11:45 - Son Güncellenme: 2016.03.21 11:46 - HABER MERKEZİ
A