Kosova'da sandıklar açıldı, Başbakan Erdoğan'a oy çıktı

Kosova'da sandıklar açıldı, Başbakan Erdoğan'a oy çıktı

Kosova bağımsızlığını ilan etmesinin ardından bugün ikinci kez sandık başına gitti.

2014.06.09 08:04 - Son Güncellenme: 2014.06.09 08:06 - Dünya - HABER MERKEZİ
A
Kosova'da sandıklar açıldı, Başbakan Erdoğan'a oy çıktı

 


Kosova'da yapılan erken gelen seçimlerde yaklaşık 2 milyon Kosovalı sandık başına gitti. TSI ile sabah 08.00'da başlayan oy verme işlemi akşam saat 19.00'da sona erdi. Bu yıl ilk kez 2 Türk siyasi partinin katıldığı seçimlerde her iki parti azınlıklara ayrılan 2 sandalye için yarıştı. Oy verme işleminin tamamlanmasının ardından oylar sayılmaya başlandı. Kosovali Türklerin yoğun olarak yaşadığı Prizren'de, bir sandıktan seçim pusulasını üzerine 'AKP Recep Tayyip Erdoğan' yazdığı görüldü. Sayım işlemleri devam ediyor.

Diğer Dünyadan Haberler için tıklayın


2014.06.09 08:04 - Son Güncellenme: 2014.06.09 08:06 - HABER MERKEZİ
A