Koronavirüsü yenen kaymakam görevine başladı

Koronavirüsü yenen kaymakam görevine başladı

ESKİŞEHİR'de Tepebaşı Kaymakamı Erdinç Yılmaz (44), koronavirüs tedavisinin ardından sağlığına kavuşarak görevine başladı.

2020.04.27 12:25 - Son Güncellenme: 2020.04.27 12:25 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Koronavirüsü yenen kaymakam görevine başladı

Tepebaşı Kaymakamı Erdinç Yılmaz, geçen 6 Nisan günü hastalık semptomları üzerine yaptırdığı 'Covid-19' testi pozitif çıkmış ve hastanede tedavi altına alınmıştı. Koronavirüs tedavisinin ardından sağlığına kavuşan Kaymakam Yılmaz, yeniden görevine başladı.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2020.04.27 12:25 - Son Güncellenme: 2020.04.27 12:25 - HABER MERKEZİ
A