Koronavirüsle doğan bebek hastalığı yendi

Koronavirüsle doğan bebek hastalığı yendi

BİNGÖL'de, Kadın Doğum ve Çocuk Hastalıkları Hastanesi'nde dünyaya gelen ve yapılan koronavirüs testinin pozitif çıkmasıyla tedaviye alınan bebek, 15 günlük tedavisinin ardından hastane personellerinin alkışları arasında taburcu edildi.

2020.04.13 19:41 - Son Güncellenme: 2020.04.13 20:32 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Koronavirüsle doğan bebek hastalığı yendi
00:33 Koronavirüsle doğan bebek hastalığı yendi

İLGİLİ VİDEO

Koronavirüsle doğan bebek hastalığı yendi

Z.E. iki hafta önce doğum yapmak için Bingöl Kadın Doğum ve Çocuk Hastalıkları Hastanesi'ne başvurdu. Hastanede doğum yapan annenin koronavirüs testi negatif çıkarken, bebeğinin testi pozitif çıktı. Bunun üzerine bebek karantinaya alınarak tedavisine başlandı. İsmi açıklanmayan bebek, 15 günlük tedavisinin ardından virüsü yendi ve annesiyle birlikte sağlık çalışanlarının alkışlarıyla taburcu oldu.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2020.04.13 19:41 - Son Güncellenme: 2020.04.13 20:32 - HABER MERKEZİ
A