Koronavirüs testi pozitif çıkan Monaco Prensi iyileşti

Koronavirüs testi pozitif çıkan Monaco Prensi iyileşti

Yaklaşık 2 hafta önce koronavirüs testi pozitif çıkan Monaco Prensi 2. Albert'in tamamen iyileştiği belirtildi.

2020.04.01 00:45 - Son Güncellenme: 2020.04.01 00:50 - Dünya - HABER MERKEZİ
A
Koronavirüs testi pozitif çıkan Monaco Prensi iyileşti

Monaco Sarayı'ndan yapılan açıklamada, koronavirüse yakalandığı 19 Mart'tan bu yana prense eşlik eden doktorların, 2. Albert'in karantinadan çıkmasına izin verdiği belirtilerek, "Prens iyileşti, kendini iyi hissediyor" dendi.

Yakında ailesine katılarak izolasyona evde devam edecek olan 2. Albert'in hükümet ve danışmanlarıyla iletişimi sürdüreceği ifade edildi.

Açıklamada ayrıca Prens 2. Albert'in, Monako halkına izolasyon ve yakın temasları azaltma tedbirlerine titizlikle uyulmasının önemine vurgu yaparak kurallara sıkı uyulmasının koronavirüsün yayılmasını durdurabileceğini söylediği aktarıldı.

62 yaşındaki Monaco Prensi 2. Albert'in, 19 Mart günü koronavirüse yakalandığı bildirilmişti.

Diğer Dünyadan Haberler için tıklayın


2020.04.01 00:45 - Son Güncellenme: 2020.04.01 00:50 - HABER MERKEZİ
A