Koronavirüs taşıyıcılarının yüzde 25'inde belirti yok

Koronavirüs taşıyıcılarının yüzde 25'inde belirti yok

ABD Hastalık Kontrol ve Önleme Merkezleri (CDC) Başkanı Dr. Robert Redfield, yeni tip corona virüs (covid-19) taşıyıcılarının yüzde 25'nin belirti göstermediğini söyledi.

2020.04.01 19:08 - Son Güncellenme: 2020.04.01 19:08 - Dünya - HABER MERKEZİ
A
Koronavirüs taşıyıcılarının yüzde 25'inde belirti yok

Ulusal Halk Radyosuna (NPR) konuşan Dr. Redfield, virüsle ilgili yaptıkları çalışmalara ilişkin yeni bilgileri paylaştı.

Redfield, "Şu an teyit edebileceğimiz yeni bilgilerden biri, virüse enfekte olmuş kişilerden önemli oranı aslında belirti göstermeden kalabiliyor. Bu oran yüzde 25'i bulabilir." dedi.

Diğer Dünyadan Haberler için tıklayın


2020.04.01 19:08 - Son Güncellenme: 2020.04.01 19:08 - HABER MERKEZİ
A