Koronavirüs tanısı konulan hasta intihar etti

Koronavirüs tanısı konulan hasta intihar etti

İstanbul Arnavutköy'de koronavirüs tanısı konan Nepal uyruklu Dhan Kumar Chamling Rai, tedavi gördüğü hastanenin camından atlayarak intihar etti.

2020.04.13 17:33 - Son Güncellenme: 2020.04.13 17:33 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Koronavirüs tanısı konulan hasta intihar etti

Arnavutköy Devlet Hastanesinde koronavirüs (Kovid-19) testi yapılan 40 yaşındaki Nepal uyruklu Rai'nin, 8 Nisan'da hastaneye yatışı yapıldı. 

Test sonucu pozitif çıkan Rai, sabah saatlerinde, 2. katta kaldığı odanın camını kırarak atladı. Hastanenin otoparkına düşen hastaya, olayı gören sağlık ekipleri müdahale etti.

Rai, yapılan tüm müdahalelere rağmen kurtarılamadı.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2020.04.13 17:33 - Son Güncellenme: 2020.04.13 17:33 - HABER MERKEZİ
A