Korona virüs tedavisi gören 9 kişi alkışlarla taburcu oldu

Korona virüs tedavisi gören 9 kişi alkışlarla taburcu oldu

Elazığ'da korona virüs tedavisi gören 9 kişi alkışlarla taburcu edildi.

2020.04.07 19:09 - Son Güncellenme: 2020.04.07 19:10 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Korona virüs tedavisi gören 9 kişi alkışlarla taburcu oldu

Elazığ'da korona virüs testi pozitif çıkan 9 hastanın taburcu olduğunu Vali Çetin Oktay Kaldırım duyurdu. Yapılan tetkikler sonrası testin pozitif çıkan 9 kişi tedavilerin ardından sağlığına kavuştu. Tedavi olan hastalar sağlık çalışanlarının alkışlarıyla taburcu edildi.

Vali Çetin Oktay Kaldırım, "İlimizde tedavileri devam eden 9 pozitif vakamız tedavi edilerek taburcu edilmiştir. Bu zor süreçte fedakarca çalışan tüm sağlık personelimize şehrimiz adına canı gönülden teşekkür ediyorum" dedi.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2020.04.07 19:09 - Son Güncellenme: 2020.04.07 19:10 - HABER MERKEZİ
A