Korona virüs hastaları "Bayburt barı" ile taburcu edildi

Korona virüs hastaları "Bayburt barı" ile taburcu edildi

Bayburt'ta, korona virüs (Kovid-19) tedavisinin ardından sağlıklarına kavuşan aynı aileden 3 kişi, hastaneden "Bayburt barı" ile uğurlandı.

2020.04.12 08:31 - Son Güncellenme: 2020.04.12 08:31 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Korona virüs hastaları "Bayburt barı" ile taburcu edildi

Bayburt'ta nisan ayının başında Kovid-19 test sonuçları pozitif çıkan Şaban, Gönül ve Güler Memiş'in Bayburt Devlet Hastanesi'ndeki tedavileri tamamlandı. Hastanede 8 gün müşahede altında tutulan hastalar, doktor ve hemşirelerin alkışları eşliğinde "Bayburt barı" oynayarak taburcu edildi. Hastaların sevincine doktor ve sağlık görevlileri de eşlik etti.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2020.04.12 08:31 - Son Güncellenme: 2020.04.12 08:31 - HABER MERKEZİ
A