Körfez'de ayrılık
Körfez Futbol Kulübü Teknik Direktörü Bülent Baturman, görevinden istifa etti.
2013.11.06 12:02 - Son Güncellenme: 2013.11.06 12:02 - Spor - HABER MERKEZİ
Spor Toto 2. Lig Kırmızı Grup takımlarından Körfez Futbol Kulübü Teknik Direktörü Bülent Baturman, görevinden istifa etti.
Ligde son 5 maçta sadece 1 puan alabilen Körfez ekibinde teknik dörektör Baturman, kulüp yöneticileriyle görüşerek istifasını verdi.
Kulüp Müdürü Erol Bektaş yaptığı açıklamada, sahalarındaki 7-1'lik Bandırmaspor yenilgisinin ardından oynadıkları maçlarda istenilen sonuçları alamadıklarını söyledi.
Bu nedenle Baturman'ın yönetimle görüşerek görevinden istifa ettiğini ifade eden Bektaş, söz konusu durumun ardından teknik direktörlük görevine Muharrem Uğur'un getirildiğini kaydetti.