Kopenhag'dan sevindiren haber
Kopenhag ile Galatasaray arasında oynanan UEFA Şampiyonlar Ligi maçının ardından gözaltına alınan taraftarlardan ikisi serbest bırakıldı.
2013.11.19 12:11 - Son Güncellenme: 2013.11.19 12:11 - Spor - HABER MERKEZİ
UEFA Şampiyonlar Lig'inde Kopenhag ile Galatasaray arasında oynanan mücadelenin ardından çıkan olaylarda 3 sarı-kırmızılı taraftar gözaltına alınmıştı. 3 taraftarın davalarını izlemek üzere Galatasaray Spor Kulübü İcra Kurulu Başkanı Lutfi Arıboğan da dün akşam Danimarka'ya gitti. Bugün yapılan duruşmada, 3 kişiden Mehmet Karahan ve Cihan Balı serbest kaldı. Ali Büyükdoğan'ın duruşma ise devam ediyor.