"Köpek maması yiyorum"

"Köpek maması yiyorum"

Köpeğinin yediği her şeyi deniyormuş!

2013.04.23 10:35 - Son Güncellenme: 2013.04.23 10:35 - Magazin - HABER MERKEZİ
A
"Köpek maması yiyorum"

Avrupa Avrupa dizisiyle ekranlara gelen oyuncu Durul Bazan, İsmi Lazım Değil programında köpeğinin mamalarını yediğini söyledi. Bazan, "Köpeğimin yediği her şeyi denerim. Yaş olanları tadabileceğimi zannetmiyorum ama kuruların tadına bakıyorum. 'Niye bu kadar seviniyorlar?' diye onları çok heyecanlandıran, dans ettiren mamaları denedim" dedi.

Diğer Magazin Haberleri için tıklayın


2013.04.23 10:35 - Son Güncellenme: 2013.04.23 10:35 - HABER MERKEZİ
A