Köpeğine çarpan sürücüden şikayetçi oldu

Köpeğine çarpan sürücüden şikayetçi oldu

Bursa'da gezmeye çıkan bir kişi köpeğini de yanına aldı. Şahsın yanından ayrılan köpeğe yoldan geçen servis minibüsü çarptı. Ö.E. köpeğine çarpan sürücünden şikayetçi oldu.

2012.02.26 11:10 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Köpeğine çarpan sürücüden şikayetçi oldu

Edinilen bilgiye göre, merkez Osmangazi ilçesi İvazpaşa Mahallesi Seydinasır Caddesi'nde köpeği ile birlikte gezmeye çıkan Ö.E. köpeği elinden kaçırdı. Yola doğru koşan köpeğe plakası alınamayan servis minibüsü çarptı. Köpeğinin yaralandığını gören Ö.K. ise olay yerine polis ekiplerini çağırdı. Kaza yerine gelen ekipler, Ö.K.'nin verdiği bilgiler doğrultusunda sürücüyü aramaya başladı.
Köpeği yaralanan Ö.K. ise karakola giderek ifade verdi. Ö.K. sürücü hakkında şikayetçi oldu. 

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2012.02.26 11:10 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - HABER MERKEZİ
A