Konyaspor, Fenerbahçe maçı hazırlıklarını sürdürdü

Konyaspor, Fenerbahçe maçı hazırlıklarını sürdürdü

Atiker Konyaspor, Süper Lig'in 17. haftasında sahasında Fenerbahçe ile oynayacağı maçın hazırlıklarını akşam saatlerinde yaptığı antrenmanla sürdürdü.

2017.12.21 21:30 - Son Güncellenme: 2017.12.21 21:31 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Konyaspor, Fenerbahçe maçı hazırlıklarını sürdürdü

Kayacık Tesisleri'nde Teknik Direktör Mehmet Özdilek yönetiminde gerçekleşen antrenman koşu ve ısınma hareketleri ile başladı. Eren Albayrak'ın takımla çalıştığı antrenmanda Ömer Ali Şahiner, Mehdi Bourabia ve Volkan Fındıklı takımdan ayrı çalıştı. Tedavilerine devam edilen oyuncuların katılmadığı antrenman pas ve gol çalışması ile sona erdi.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2017.12.21 21:30 - Son Güncellenme: 2017.12.21 21:31 - HABER MERKEZİ
A