Kontrolden çıkan otomobil iki ayrı otomobile çarptı

Kontrolden çıkan otomobil iki ayrı otomobile çarptı

ADIYAMAN'ın Gölbaşı İlçesi'nde kontrolden çıkan otomobil, iki ayrı otomobile çarptı. Kazada iki kişi yaralandı.

2013.12.17 12:21 - Son Güncellenme: 2013.12.17 12:21 - Yaşam - HABER MERKEZİ
A
Kontrolden çıkan otomobil iki ayrı otomobile çarptı

Kaza, sabah saatlerinde Atatürk Bulvarı üzerinde meydana geldi. İlçe merkezine ilerleyen Necati Yıldırım yönetimindeki 44 NU 485 plakalı otomobil, kavşaktan kontrolsüz şekilde dönmeye çalışan Çetin Afşin yönetimindeki 01 CFH 04 plakalı otomobile çarptı. Kontrolden çıkan otomobil  daha saha sonra da park halinde 02 ER 213 plakalı otomobile çarptı. Kazada yaralanan, otomobil sürücüleri Necati Yıldırım ile Çetin Afşin, ihbar üzerine gelen ambulanslarla Gölbaşı Devlet Hastanesi'ne götürüldü. Tedavisine başlanan yaralıların sağlık durumlarının iyi olduğu bildirildi. Kazayla ilgili soruşturma sürdürülüyor.

 

Diğer Yaşam Haberleri için tıklayın


2013.12.17 12:21 - Son Güncellenme: 2013.12.17 12:21 - HABER MERKEZİ
A