Kontrolden çıkan araç işyerine girdi, çalışanlar bomba patladı sandı

Kontrolden çıkan araç işyerine girdi, çalışanlar bomba patladı sandı

KONYA'da 36 yaşındaki Kamil Üstün, yönetimindeki hafif ticari araçla kontrolden çıkıp yol kenarındaki bir işyerine daldı. Kazada şans eseri ölen ya da yaralanan olmazken, işyeri çalışanları kazanın gürültüsünü bomba patladığını sandı.

2016.03.08 15:52 - Son Güncellenme: 2016.03.08 15:52 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Kontrolden çıkan araç işyerine girdi, çalışanlar bomba patladı sandı

Kaza, bugün saat 11.00 sıralarında merkez Meram İlçesi Yaka Caddesi üzerinde meydana geldi. Kamil Üstün, yönetimindeki 42 CTD 32 plakalı hafif ticari araçla, caddeden ara sokağa dönen bir otomobile çarpmamak için direksiyonu kırdı. Direksiyon kontrolünü yitirmesi üzerine kontrolden çıkan hafif ticari araç, yolun kenarındaki bir iletişim operatörünün satış ofisine daldı. Hafif ticari aracın girdiği bölümün işyerinin toplantı ve işçilerin yemek yedikleri oda olduğu ortaya çıkarken şans eseri ölen ya da yaralanan olmadı. İşyerinde hasar oluşurken işyeri çalışanı Tutku Büyükbayram, "Büyük şok yaşadık. Bomba patladı sandık. Orası hem toplantı odası hem de yemek yediğimiz yerdi. İyi ki yemek yediğimiz esnada kaza olmadı" dedi. İşyerine giren araç çekiciyle çıkarıldı.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2016.03.08 15:52 - Son Güncellenme: 2016.03.08 15:52 - HABER MERKEZİ
A