Koita'dan Fenerbahçe maçı açıklaması
Kasımpaşa oyuncularından Koita, Fenerbahçe maçının ardından beIN Sports'a değerlendirmelerde bulundu.
2017.02.19 17:10 - Son Güncellenme: 2017.02.19 17:11 - Spor - HABER MERKEZİ
Öne çıkan açıklamalar şu şekilde:
"Genel anlamda bizim için iyi bir maçtı. Türkiye'nin en iyi takımlarından birine karşı oynadık. İkinci yarı daha fazla şans yaratmaya çalıştık, iyi de oynadık ama gol bulamadık, olmadı."