Kocaelispor taraftarı tesis bastı
Kocaeliespor'da Bursaspor yenilgisi ardından taraftar Kocaelispor Brunga Tesisleri'ne giderek takımı protesto etti.
2022.04.11 01:12 - Son Güncellenme: 2022.04.11 01:13 - Spor - HABER MERKEZİ
2-1'lik Bursaspor mağlubiyetinin ardından ligde kalma yarışısında bir darbe daha alan Kocaelispor' da taraftar, Kocaelispor Brunga Tesisleri'nde toplandı.
Yeşil siyahlı taraftarlar Marmara Derbisi'nde alınan skora ve takımın ligdeki konumuna isyan ederek, dönüş yolundaki kafileyi beklemeye başladı. Emniyet güçleri ise olumsuz bir durum yaşanmaması adına tesislerde geniş güvenlik önlemleri aldı.