Kocaelispor sezona Kartepe'de hazırlanıyor
SPOR Toto 3'üncü Lig ekiplerinden Kocaelispor lige Kartepe kampında hazırlanıyor. Hazırlık maçları da oynayan Kocaelispor, dün akşam Adanaspor ile golsüz berabere kaldı. Maçı izleyen Kocaelispor Başkanı Nebil Uzun, takımın her gün biraz daha iyiye gittiğini gözlemlediğini söyledi.
2013.07.26 11:48 - Son Güncellenme: 2013.07.26 11:49 - Spor - HABER MERKEZİ
Green Park Otel Metin Oktay sahasında oynanan maça iki takım da tüm oyuncularını deneme fırsatı buldu. Maçı Kocaelispor Kulübü Başkanı Nebil Uzun'un yanı sıra yöneticilerden Muharrem Şatır, Şenol Akyüz, Ahmet Yusuf, Gürcan Kolay ve Kenan Seyrek de izledi. Kocaelispor buradaki son hazırlık maçını yarın Bergama Belediye ile oynayacak. Kocaelispor'un ikinci hazırlık maçı sonunda açıklama yapan Başkan Nebil Uzun, takımın her gün biraz daha iyiye gittiğini söylerken, teknik direktör Faruk Sarman ise futbolcularının genel performansından memnun olduğunu söyledi. Sarman bazı genç oyuncuları kendilerini geliştiremediği için ikinci etap kamp sonrasında altyapıya göndereceğini söyledi.