Kocaeli'de bir öğrenci Atatürk'ün öğretmenler gününü kutladı

Kocaeli'de bir öğrenci Atatürk'ün öğretmenler gününü kutladı

Kocaeli'de bir öğrencinin Atatürk'ün öğretmenler gününü tek başına gelip kutlaması herkesi duygulandırdı. Atatürk büstünde çiçekleri gören öğretmenler, kimin bıraktığına bakmak için güvenlik kameralarını kontrol edince duygu dolu anlar yaşandı. 5. sınıf öğrencisi Ege'nin kameralara yansıyan o görüntüleri...

2023.11.24 22:03 - Son Güncellenme: 2023.11.24 22:03 - Güncel - İHA
A
Kocaeli'de bir öğrenci Atatürk'ün öğretmenler gününü kutladı

Kocaeli'nin İzmit ilçesinde 5. sınıf öğrencisi, Türkiye Cumhuriyeti'nin kurucusu Başöğretmen Mustafa Kemal Atatürk'üÖğretmenler Günü'nü büstüne bıraktığı çiçekle kutladı. Herkesi duygulandıran hareket okulun güvenlik kamerasına yansıdı.

ATATÜRK BÜSTÜNE ÇİÇEK BIRAKTI

Akmeşe Ortaokulu 5. sınıf öğrencisi Ege Resul Uğuray, 24 Kasım Öğretmenler Günü'nde Başöğretmen Mustafa Kemal Atatürk'ü unutmadı. Okula gelen Ege Resul, Atatürk büstüne çiçek bıraktı. Bir süre sonra Atatürk büstünde çiçek gören öğretmenler, çiçekleri kimin bıraktığını bulmak için güvenlik kamerasına baktı. Çocuğu bulan öğretmenler bu güzel davranışı sebebiyle öğrencilerle birlikte tebrik ederek, alkışladı.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2023.11.24 22:03 - Son Güncellenme: 2023.11.24 22:03 - İHA
A