Kocaeli'de bir garip olay

Kocaeli'de bir garip olay

İzmit'teki özel hastanede, Kabuki Make-Up Sendromu (KMS) 4,5 yaşındaki çocuğun kendisini muayene eden cildiye doktoruna kontrolsüz bir davranışla tokat atması, doktor ile aileyi mahkemelik etti.

2012.07.06 17:01 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - Yaşam - HABER MERKEZİ
A
Kocaeli'de bir garip olay

Psikolojisinin bozulduğunu belirten doktor, ailenin özür bile dilemediğini, olaya alaycı tavırlarla yaklaştığı gibi yerel bir gazeteye de kendisi hakkında rencide edici açıklamalar yapıldığını belirterek 6 bin TL maddi, 24 bin TL de manevi tazminat dava açtı. Olayı anlatan Anne Deniz Karagöz: Oğlumun saldırgan bir yapısı olduğu için doktora kucağımda bakmasını söyledim. Muayene sırasında oğlum bir anda doktora tokat attı. Özür diledim. Sonra yanaklarında ve bacaklarında da yaralar olduğunu söyledim. O da bakmayacağını ve ikinci bir tokadı yemeye hazır olmadığını söyledi. Başhekimle görüşmek istedim, benimle görüşmediler. Hasta haklarındaki biri bizi başka bir doktora yönlendirdi. İl sağlık müdürlüğüne mail attım. 6 ay sonra evime suç duyurusu ve 30 bin TL tazminat davası açılan bir kağıt geldi.

Diğer Yaşam Haberleri için tıklayın


2012.07.06 17:01 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - HABER MERKEZİ
A