Koca, vaka sayısı en çok azalan ve artan illeri açıkladı
Sağlık Bakanı Fahrettin Koca, geçtiğimiz haftadan bu yana vaka sayısı oranları en çok artan ve azan illerin listesini paylaştı.
2021.02.26 22:21 - Son Güncellenme: 2021.02.26 22:40 - Güncel - HABER MERKEZİ
06:55
İLGİLİ VİDEO
Kısıtlamalar esnetilmeli mi? (ÖZEL HABER)
Sosyal medya hesabından paylaşımda bulunan Fahrettin Koca, ''Geçen haftaya göre vaka sayısı 100.000 nüfusta en çok azalan illerimiz; Bayburt, Erzincan, Trabzon, Karabük ve Hatay. En çok artış olan illerimiz ise; Ordu, Giresun, Samsun, Tokat ve Bolu. Normalleşmek için daha çok emek vermek gerekiyor'' ifadelerini kullandı.
