Koç İlköğretim Okulu öğrencilerinden belediyeye ziyaret

Koç İlköğretim Okulu öğrencilerinden belediyeye ziyaret

Bursa'nın Yenişehir ilçesinde, Koç İlköğretim Okulu Müdürü Kenan Tetik ve öğrenciler, İlköğretim Haftası münasebetiyle Belediye Başkanı Bülent Hamdi Cingil'i ziyaret etti.

2012.09.20 11:32 - Son Güncellenme: 2012.09.20 11:32 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Koç İlköğretim Okulu öğrencilerinden belediyeye ziyaret

Koç İlköğretim Okulu Müdürü Kenan Tetik, Müdür Yardımcısı İsmail Hakkı Uzun ve 5. sınıf öğrencileri Birce Bahadır ile Altan Hamamcılar, Yenişehir Belediye Başkanı Bülent Hamdi Cingil'i makamında ziyaret etti. Cingil, eğitime desteklerinin süreceğini belirterek, misafirlerine çeşitli hediyeler takdim etti.

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2012.09.20 11:32 - Son Güncellenme: 2012.09.20 11:32 - HABER MERKEZİ
A