KKTC'de sokağa çıkma yasağı uzatıldı

KKTC'de sokağa çıkma yasağı uzatıldı

Kuzey Kıbrıs'ta Kovid-19 tedbirleri kapsamında uygulanan sokağa çıkma yasağının 22 Şubat'a kadar uzatıldığı bildirildi.

2021.02.13 21:09 - Son Güncellenme: 2021.02.13 21:09 - Dünya - HABER MERKEZİ
A
KKTC'de sokağa çıkma yasağı uzatıldı

4 Şubat'ta Bakanlar Kurulu sonrası açıklama yapan Kuzey Kıbrıs Başbakanı Ersan Saner, yeni tip koronavirüs (Kovid-19) tedbirleri kapsamında ülke genelinde 15 Şubat saat 05.00'e kadar elzem ihtiyaçlar dışında sokağa çıkma yasağı ilan edildiğini açıklamıştı.

Alınan kararda sonra ülkede yasağın süresi uzatıldı.

Yapılan açıklamaya göre Kuzey Kıbrıs'ta 22 Şubat'a kadar sokağa çıkma yasağı ilan edildi.

Diğer Dünyadan Haberler için tıklayın


2021.02.13 21:09 - Son Güncellenme: 2021.02.13 21:09 - HABER MERKEZİ
A