KKTC'de öğle saatlerinde dışarda çalışmak yasaklandı

KKTC'de öğle saatlerinde dışarda çalışmak yasaklandı

KKTC'de öğle saatlerinde dışarda çalışmak yasaklandı.

2015.08.04 20:25 - Son Güncellenme: 2015.08.04 20:51 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
KKTC'de öğle saatlerinde dışarda çalışmak yasaklandı

İçişleri ve Çalışma Bakanlığı'ndan yapılan açıklamada işçilerin sağlığının korunabilmesi için bu kararın alındığı belirtildi. Yasak, cumartesi gününe kadar geçerli olacak. Meterolojiden gelen raporlar doğrultusunda, dışarda çalışma yasağı önümüzdeki haftaya da uzatılabilecek.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2015.08.04 20:25 - Son Güncellenme: 2015.08.04 20:51 - HABER MERKEZİ
A