KKTC'de öğle saatlerinde dışarda çalışmak yasaklandı
KKTC'de öğle saatlerinde dışarda çalışmak yasaklandı.
2015.08.04 20:25 - Son Güncellenme: 2015.08.04 20:51 - Güncel - HABER MERKEZİ
İçişleri ve Çalışma Bakanlığı'ndan yapılan açıklamada işçilerin sağlığının korunabilmesi için bu kararın alındığı belirtildi. Yasak, cumartesi gününe kadar geçerli olacak. Meterolojiden gelen raporlar doğrultusunda, dışarda çalışma yasağı önümüzdeki haftaya da uzatılabilecek.