Kıvılcım Ural tektaşımı kendim aldım
Kıvılcım Ural, Nişantaşı'nda görüntülendi. Hastaneden çıktığını belirten şarkıcı, yaşadığı talihsiz olayı anlattı.
2025.01.25 09:43 - Son Güncellenme: 2025.01.25 09:44 - Magazin - HABER MERKEZİ
Bir ay önce sahneye çıkmadan önce taktığı yüzüğü bir türlü çıkaramadığını söyleyen Ural, "Tüm yöntemleri denememe rağmen, bir aydır çıkaramadım. Mecburen hastaneye gittim. Doktor yüzüğü kesmek için yaklaşık iki saat boyunca uğraştı. Sonunda yüzüğü kesip çıkardılar. Neyse ki pahalı bir şey değildi. Tek taşımı kendim aldım" dedi.