Kivi hasadı başladı

Kivi hasadı başladı

Ordu'nun Kabadüz ilçesinde kivi hasadı başladı.

2017.11.05 11:26 - Son Güncellenme: 2017.11.05 11:26 - Ekonomi - HABER MERKEZİ
A
Kivi hasadı başladı

Kabadüz ilçesindeki çiftçilerden Süleyman Bıyık, kivi toplamaya başladıklarını ve bereketli bir sezon olduğunu söyledi. Yaz döneminde aşırı sıcaklardan dolayı kivilerin bakımında zorlandıklarını belirten Bıyık, "Allah'ın izniyle kivilerimizi toplamaya başladık. Toptan 2,5 liradan ürünümüzü satıyoruz. Kivimizde bu yıl verim iyi, kalite ise yüksek. İnşallah kısa sürede kivilerimizi toplayarak satacağız" dedi.

Bıyık, herkese bol kazançlar dilediğini sözlerine ekledi.

Diğer Ekonomi Haberleri için tıklayın


2017.11.05 11:26 - Son Güncellenme: 2017.11.05 11:26 - HABER MERKEZİ
A