Kısırlık ergenlikte belirti veriyor

Kısırlık ergenlikte belirti veriyor

Ergenlik döneminde gençlerde görülen bazı belirtilerin, ilerleyen yıllarda kısırlık riskini arttırabileceği bildirildi.

2014.01.28 13:45 - Son Güncellenme: 2014.01.28 13:45 - Sağlık - HABER MERKEZİ
A
Kısırlık ergenlikte belirti veriyor


 

Prof. Dr. Fuat Demirci, ergenlik çağının bu açıdan iyi takip edilmesi gerektiğini, bu konuda ailelere büyük görev düştüğünü söyledi. Prof. Dr. Demirci, şöyle konuştu:

"Kız çocuklarında adet gecikmesi, aşırı tüylenme, erken yaşta ergenliğe girme, erkeklerde ise göğüs büyümesi tarzı belirtiler ilerleyen yıllarda kısırlık riskini arttırabilir. Bu belirtileri gösteren çocuklar, doktora görünmeli. Sorunlar erken teşhis edilirse, tedaviye de erken yaşta başlanır."

Diğer Sağlık ve Beslenme Haberleri için tıklayın


2014.01.28 13:45 - Son Güncellenme: 2014.01.28 13:45 - HABER MERKEZİ
A