"Kışı hiç sevmiyoruz"

"Kışı hiç sevmiyoruz"

Sacit Aslan ve Erol Köse'nin yorumculuk yaptıkları, TV Em'de ekrana gelen "Her Şeyi Konuşalım" isimli magazin programına dün sabah Esra ve Ceyda Ersoy kardeşler konuk oldu.

2016.02.18 11:45 - Son Güncellenme: 2016.02.18 11:45 - Magazin - HABER MERKEZİ
A
"Kışı hiç sevmiyoruz"

Erol Köse, ciciş kardeşlere sıkça seyahat ettiklerini hatırlatırken, "Bu çeşmenin suyu nereden geliyor?" diye sordu. Kardeşlerin Köse'ye verdikleri yanıt herkesi gülümsetti. Ciciş Kardeşler: 'Herkesin bir çeşmesi var. Çeşme olmadan insanlar nasıl yaşasın. Biz kışı sevmiyoruz biz hep yaz olan yerlerdeyiz. İyi geliyor bize?" dedi ve kahkahayı patlattı.

Diğer Magazin Haberleri için tıklayın


2016.02.18 11:45 - Son Güncellenme: 2016.02.18 11:45 - HABER MERKEZİ
A