Kış ortasında çiçek açtı

Kış ortasında çiçek açtı

AYDIN'ın Söke İlçesi'nde kış ortasında meyve veren erik ağacını görenler şaşırdı.

2013.12.09 11:53 - Son Güncellenme: 2013.12.09 11:53 - Yaşam - HABER MERKEZİ
A
Kış ortasında çiçek açtı

 

Yurt genelinde etkili olan soğuk hava ve kar yağışına rağmen, Söke'ye bağlı Burunköy'de yaşayan Alim Muslu'nun erik ağacı meyve verdi. Alim Muslu, ilk kez bir erik ağacının kışın meyve verdiğini gördüğünü belirtti. Nisan ve mayıs aylarında meyve aldıkları ağacın herkesi şaşırttığını söyleyen Muslu, "Önceki yıllarda zaman zaman ekim, kasım aylarında çiçek açıyor ama meyve vermiyordu. Kışın erik ağacının meyve vermesine hem şaşırdım hem de sevindim. Eriklerin tadı da çok güzel" diye konuştu.

Diğer Yaşam Haberleri için tıklayın


2013.12.09 11:53 - Son Güncellenme: 2013.12.09 11:53 - HABER MERKEZİ
A