Kış lastiği takmayınca ceza yedi

Kış lastiği takmayınca ceza yedi

KAYSERİ Emniyet Müdürlüğü 'Kış Lastiğinin Kullanılması' ile ilgili son 3 günde yaptığı denetimlerde kış lastiği bulunmayan 31 aracın sahibine ceza yazdı.

2014.01.22 14:15 - Son Güncellenme: 2014.01.22 14:16 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Kış lastiği takmayınca ceza yedi

Trafik Denetleme Şube Müdürlüğü ekiplerince Melikgazi ilçesi Erciyes Güzergahı  ile Hacılar ilçesi kavşağında 2918 Sayılı Karayolları Trafik Kanuna göre kontrol edilen toplam 272 araçtan kış lastiği olmayan 31, muayenesi olmayan 2, fazla yolcu taşımaktan 4, teknik değişiklik yapmaktan 8, sürücü belgesiz araç kullanmaktan 3, tescilsiz araç kullanmaktan  3 araç hakkında Trafik İdari Para Cezası uygulandı. Ayrıca, her gün görevlendirilen 4 sivil kıyafetli polis halk otobüslerine yolcu olarak binerek gün boyu güzergâhlarda yapılan denetimlerde 62 sürücüden 11'ne çeşitli cezalar uygulandı.

 

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2014.01.22 14:15 - Son Güncellenme: 2014.01.22 14:16 - HABER MERKEZİ
A