Kırşehir'de karbonmonoksit zehirlenmesi: 2 ölü

Kırşehir'de karbonmonoksit zehirlenmesi: 2 ölü

Kırşehir'in Kaman ilçesinde, sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenen 2 kişi hayatını kaybetti.

2013.12.09 13:41 - Son Güncellenme: 2013.12.09 13:41 - Yaşam - HABER MERKEZİ
A
Kırşehir'de karbonmonoksit zehirlenmesi: 2 ölü

 


Alınan bilgiye göre, Kaman ilçesi Yeni Mahalle'de yaşayan Döndü Topak'dan (46) haber alamayan komşuları durumu polis ve sağlık ekiplerine bildirdi.

Olay yerine gelen ekipler, Topak'ın evinde, sobadan sızan karbonmomoksit gazından zehirlenerek öldüğünü belirledi.

Öte yandan aynı ilçede bulunan Ziyarettepe Mahallesi'nde Cansu Sarışık'ı (18) sabah saatlerinde uyandırmak için ailesi odasına girdi. Kızlarının cansız bedeniyle karşılaşan aile, hemen durumu sağlık ekiplerine ve polise bildirdi. Sarışık'ın sobadan zehirlenme sonucu öldüğü anlaşıldı.

Döndü Topak ve Cansu Sarışık'ın cesetleri otopsi yapılmak üzere Ankara Adli Tıp Kurumuna gönderildi.

 

Diğer Yaşam Haberleri için tıklayın


2013.12.09 13:41 - Son Güncellenme: 2013.12.09 13:41 - HABER MERKEZİ
A